free portfolio website templates


ÜTS Sıkça Sorulan Sorular

ENTEGRASYON

ÜTS sistemine başvurular https://utsuygulama.saglik.gov.tr/UTS/ linki üzerinden yapılmaktadır.

Ürün Takip Sistemi üzerinden yapılan belge başvurularında, firmalar tarafından oluşturulan belge başvuruları mutlaka elektronik imza ile imzalanmalıdır.

E-imza ile ÜTS üzerinden imzalanmayan başvuruların fiziki olarak kuruma göndermeleri de bir anlam ifade etmemektedir.

Belge başvuru işlemleri altında başvurunuzun durumu "imza bekliyor" konumunda ise bu başvurunun ÜTS üzerinden incelenebilmesi için: fiziki evrak gerektiren başvuruda "fiziki evrak bekleniyor", fiziki evrak gerektirmeyen başvuruda ise "incelemede" olması gerekiyor.

Entegrasyon için öncelikle bakanlığa gerekli başvuruları yapmış olmanız gerekmektedir. Başvuru ile firmanızı ve ürünlerinizi sisteme kayıt ettirmelisiniz. Bu aşamadan sonra da bakanlık sistemlerine bildirim yapılabilmesi için “sistem token” adı verilen token’ı alarak bize iletmeniz gerekmektedir. Bu token (Bir nevi kimlik bilgisi diyebiliriz) haberleşme sırasında hangi firmanın bildirimin yapıldığı bilgisini içermektedir.

Piyasa içerisinde geçerliliği olan ve Excel/ XML çıktı verebilen hemen her türlü yazılım desteklenmektedir.

Entegrasyon kurmak isteyen firmalar için bakanlığa yapılacak ortalama 55 farklı bildirim için teknik konuların önceden görüşülmesi gerekecektir.

Güncel fiyat ve kampanyalarımızı bu sayfadan takip edebilirsiniz.

Grant-Soft, Ürün Takip Sistemi Entegratörü © 2020